Niech rozpoczną się igrzyska: nowy sposób na doświadczenie Uncategorized Podróżując koleją transsyberyjską: Ulan Bator do Irkutsk

Podróżując koleją transsyberyjską: Ulan Bator do Irkutsk

Po wspaniałych 30 dniach podróży Mongolii, byliśmy w ruchu! Byliśmy już częścią trans-Mongolskiej części podróży pociągiem, jednak teraz nadszedł czas, aby sprawdzić, co reszta miała do zaoferowania. Byliśmy na linii kolejowej od Ulan Bator do Moskwy, jednak podjęliśmy decyzję o zerwaniu podróży w Irkutsk w Rosji.

Nasze bilety na pociąg do pociągu transsyberyjski
Około 2 minut po wejściu na pokład naszego pociągu, a także odkryciu naszego przedziału, użyliśmy ujęcia wódki. Biorąc pod uwagę, że ledwo było w południe, odmówiłem, Nick z drugiej strony był podekscytowany, aby dołączyć tak dobrze, jak to robią. Dzieliliśmy kabinę z przyjazną, hałaśliwą damą z Kazachstanu. Tak naprawdę nie zadowoliliśmy żadnego rodzaju Rosjan podczas naszej podróży pociągiem do Rosji, rozmawialiśmy z ludźmi z krajów, które będziemy sprawdzać w najbliższej przyszłości – Uzbekistan, Kirgistan, a także Kazachstan… i oczywiście inni zachodni podróżnicy .

Wszyscy na pokład! Rozpoczęła się drugi etap naszej podróży pociągiem!

Około 1:00 nasz pociąg odszedł od platformy, byliśmy wyłączone! Rozpoczęła się nasza 26 -godzinna podróż z Ulan Bator w Mongolii do Irkutsk w Rosji (Syberia). Trzymaliśmy się z dala, osiadliśmy, a także czerpaliśmy przyjemność z widoków na toczące się, ekologiczne step z naszego okna.

Wizje ludzi pijących, rozmawiających, a także jedzących w samochodach jadalkowych i ciężarówce unosiły się z naszymi umysłami, a także podjęliśmy decyzję o tym, aby to bezskutecznie. Poszliśmy z każdym, a także każde samochody i ciężarówkę w pociągu, zanim poprosiliśmy jedną z (zrzędliwych) mongolskich kobiet, które obsługiwały pociąg. Nie było samochodów i ciężarówek, a także nie było, dopóki nie dotarliśmy do granicy z Rosją o północy.

Pozostawiając Ulan Bator za sobą
Na szczęście i tak doszliśmy do wniosku, że jedzenie będzie kosztowne w restauracji i ciężarówce, więc przynieśliśmy własne jedzenie. Kanapki z kiełbasą, natychmiastowe makaron, a także batony czekoladowe na lunch, a także obiad, a także płatki owsiane na śniadanie.

Na szczęście przynieśliśmy ze sobą jedzenie!
Kiedy po raz pierwszy wsiedliśmy do pociągu, obserwowaliśmy świetne oferty mongolskich ludzi, a także w pociągu z dużymi ilością różnych produktów. Co wydawało nam się naprawdę dziwne-to był pociąg transsyberyjski, na pokładzie nie powinno być żadnych sprzedawców! To, co się naprawdę działo, było to, że próbowali skłonić innych podróżników, aby pomogli ukryć ich niezgłoszone, niezgodne z prawem towary. Cokolwiek możesz sobie wyobrazić, było przemycanie: dżinsy, plecaki, buty do jazdy koni, herbata, koce, a także więcej. Wiele produktów kupiono w Chinach, a także miało być oferowane zarówno w Rosji, jak i w Azji Środkowej.

Wnętrze naszego przedziału pociągu drugiej klasy… nie będziemy ukrywać niczego pod tymi łóżkami
Cieszyliśmy się, gdy wielu ludzi (i nas samych) odrzuciło tę absurdalną propozycję. Następnie dostawcy nie mieli jednak opcji wcisku łupów pod deskami podłogowymi w pociągu, a także za przedziałami sztucznymi, w których przechowywany jest bagaż.

Gdy około północy dotarliśmy na granicę z Rosją, zaczęła się prawdziwa zabawa. Policja, bezpieczeństwo graniczne, a także psy wykrywające leki weszły na pokład, a także pełne przeglądanie pociągu. Skończyło się na nas, że ten pociąg jest często wykorzystywany do przemytania produktów za granicą. Zachodni turyści są zwykle pozostawani sami (dlatego przemytnicy mają nadzieję, że im pomogą). Strażnicy po prostu wykonali szybki, na wpół osiedlony skan naszych toreb, jednak nie z Mongołami, Rosjanami, Chińczykami, a także innymi ludźmi z Azji Środkowej. Rozkracili swoje torby, przeszukiwali wysoko, a także nisko, gdzie siedzieli, a nawet zapewnili niewinnym ludziom dość trudny czas.

Pozdrawiam, żeby nie szukać na granicy!
Zła dama z Kazachstanu, z którą dzieliliśmy przedział, pociła się i tak zestresowała, jak pokazała wszystkie swoje produkty do bezpieczeństwa (wszystkie z nich zadeklarowała, a także były legalne). Cała próba przeglądania pociągu od góry do dołu, a także niszczenie winowajców zajęło około 4 godzin, a także nie opuściliśmy granicy do 2:30 rano.

Piękny zachód słońca po drodze
W pociągach transsyberyjskich/transmonkolicznych, 30 minut przed tym, jak pociąg pojawi się na przystanku, podczas oczekiwania, a także 30 minut później, drzwi do prysznica są zamknięte. Około 12:30 zdałem sobie sprawę, że nie będę w stanie trzymać w mojej prysznice, potrzebuje dłużej. Poprosiłem każdego członka personelu pociągu o otwarcie drzwi, jednak wszyscy byli tak zrzędliwi, jak i braku szacunku, że na ogół po prostu mnie wyczyścili, a także wrócili do picia herbaty.Hm! Nie pod wrażeniem. Wróciłem na swoje miejsce, dostałem Nicka, a także razem wykorzystaliśmy jego nóż narzędzi do Jimmy’ego, a także mnie tam dostać. Pociąg milczał, a drzwi do prysznica nie były. Skrzypnął się i jęknął na każdym calu, który się poruszył. Nick szukał zrzędliwych kobiet, podczas gdy ja się ulżyłem. Czy jest coś, czego skórzan nie może zrobić?!

Wreszcie czas na łóżko!

Mogę na koniec pójść spać. Oboje zamknęliśmy oczy około 3:00 rano, a także obudziliśmy się na słońcu, które nas pokonało. To był oszałamiający dzień w pociągu. Sceneria naszego drugiego dnia była oszałamiająca. Poszliśmy z gęstym lasem, a także wokół pięknego jeziora Bajkal. Widoki były doskonałe, a także podczas całego zamieszania na granicy, połączyły rosyjski samochód spożywczy.

Widoki na rewelacyjne jezioro Bajkal – które jest najgłębszym jeziorem na świecie

Z przyjemnością przyjęliśmy kawę, świeże pomarańcze, a także smażone ziemniaki… a potem nadszedł koszt. Oczywiście koszty menu nie były idealne, a koszt pomarańczy wynosił naprawdę 3 USD, zamiast 1 USD. Wydaje się przystępne dla jednego pomarańczowego (?!)

Późno podręczające, zbyt wycenione samochody restauracyjne i ciężarówka w pociągu transsyberyjskim
Mimo że w pociągu były kilka szalonych wydarzeń (które naprawdę wyprodukowały świetną rozrywkę), a także nie było samochodów restauracyjnych i ciężarówek aż do drugiego dnia, a także samochody restauracyjne i ciężarówka były zawyżone, nadal jesteśmy Świetnie się bawiłem w tej części pociągu transsyberyjskiego/trans-mongolskiego. Łóżka były wygodne, biznes był naprawdę świetny, a widoki były cudowne!

Dwie nogi naszej popularnej podróży pociągiem są kompletne… o wiele więcej do wyczerpania!

Aby uzyskać więcej informacji na temat podróży do Mongolii, sprawdź nasz przewodnik po Mongolii plecakowej.

Czy widziałeś kiedyś jakiś rodzaj przemytu produktu w pociągach?! Opowiedz nam o tym poniżej.

Trans-Mongolski Pociąg: Wystarczy wiedzieć

Trans-Mongolska Podróż pociągu: Pekin do Ulan Bator

Wideo: Trans-Mongolska podróż pociągiem

Lubię to? Przypiąć! ?

Oświadczenie: Kozy w drodze jest partnerem Amazon, a także podmiot stowarzyszony dla niektórych innych sprzedawców detalicznych. Wskazuje to, że tworzymy prowizje, jeśli klikniesz linki na naszym blogu, a także kupujesz od tych sprzedawców.