Niech rozpoczną się igrzyska: nowy sposób na doświadczenie Uncategorized Przejście przez rzekę do Urugwaju – wycieczka z Buenos Aires do Colonia

Przejście przez rzekę do Urugwaju – wycieczka z Buenos Aires do Colonia

Río de la Plata oddziela rozległe miasto Buenos Aires w Argentynie, a także urocze miasto Colonia del Sacramento w Urugwaju. Między tymi dwoma miejscami między tymi dwoma miejscami morskimi są tylko 28 mil morskich, ale odczuwają świat.

W dużym i chaotycznym mieście Buenos Aires nasza taksówka opuściła 12 -pasową autostradę (tak, 12 pasów) w kierunku portu, w którym złapaliśmy prom do naszego trzeciego kraju Ameryki Południowej w Urugwaju.

Przybycie do Colonia było jak wejście na pocztówkę.

(Nie przegap filmu poniżej!)

W Colonia było tak wiele starych pojazdów. To był absolutnie nasz ulubiony
Spędziliśmy miesiąc w Buenos Aires, byliśmy przyzwyczajeni do budynków wysokich, masywnych parków, a także wielkich posągów, z których wiele zbudowanych we włoskim stylu renesansowym lub sztuki. Bit Colonia jest portugalską osadą z 1680 roku. Wszystkie budynki tutaj w historycznej okolicy są zarówno nisko-wieżowce, jak i kolorowe, podczas gdy ulice są wąskie, a także brukowane. Istnieje wiele rozpadających się ruin, a także małych parków.

Miasto było niesamowicie zielone.

Drzewa obejmowały ulice, a także chodniki, zapewniając bardzo potrzebny odcień. Podobało nam się dokładnie, jak ekologiczna była kolonia!
Natychmiast „kliknęliśmy” z tą lokalizacją, ponieważ o tym, jak łatwo się dostępne było, a także dokładnie to, jak wiele uroczych kawiarni i restauracji wylewa się na tylne pasy. Klimat na starym mieście był niezwykle spokojny, a także zrelaksowany, a także zrozumieliśmy, że podjęliśmy fantastyczną decyzję o przekroczeniu rzeki do nowego kraju.

Wiele osób wybiera jednodniową wycieczkę do Colonia, jednak zdecydowaliśmy się spędzić tutaj trzy noce, co było dokładnie tym, czego potrzebowaliśmy po wstrząśnięciu zgiełku, a także zgiełku ogromnego miasta Buenos Aires na miesiąc.

Nie przegap – nasze niezwykłe jak / nie lubi połączenia z Buenos Aires

Po zameldowaniu naszej osobliwej POSAD, z około 10 pokoi, dokonaliśmy naszej metody na dachu, a także zauważyliśmy około 100 osób wzdłuż brzegu rzeki-zarówno opalania, jak i pływania. Czując się, jakbyśmy brakowało, a także odkąd było 30 stopni na zewnątrz, rzuciliśmy nasze pasty do kąpieli, a także wyruszyliśmy na dzień w wodzie!

Widok z dachu naszego POSADA

Zatrudnianie roweru jest najlepszą metodą poruszania się po mieście, a także sprawdzania się poza starym miastem. Na szczęście nasz posada miał bezpłatne rowery do wykorzystania gości, a także natychmiast skorzystaliśmy z ich oferty, a także jeździliśmy na naszych rowerach jednej prędkości w kierunku zachwyconych plaż.

Pokazaliśmy spocone, a także umieramy na pływanie w orzeźwiającej rzece.

To, co odkryliśmy, to pochmurna, brązowa, płytka rzeka. Ale biorąc pod uwagę, że inni cieszyli się tym (a ponieważ byliśmy tak gorący), podjęliśmy decyzję o wyborze zanurzenia. Bez względu na to, jak daleko poszliśmy, woda nigdy nie była wyższa niż nasze kolana.

Uklękliśmy, a także w pewnym sensie przetoczyliśmy się w zakupie, aby zakryć się w wodzie, aby spróbować się wysadzić. Jestem pewien, że to był raczej widok!

Rzeka wygląda całkiem świetnie z daleka, jednak z bliska była jeszcze jedna historia
To trwało 5 minut, zanim byliśmy przygotowani do nadejścia.

Rzeka mogła być trochę popiersia, jednak inne miejsca, które odwiedziliśmy, i restauracje, w których jedliśmy w Colonia.

Stary kamienny most, a także część ściany miasta

Naprawdę jedna ruchowa droga biegła z historycznym centrum, a reszta była spokojna, a także mieszkalna.

Spacerując bez celu wzdłuż tylnych drogi, spotkaliśmy mieszkańców siedzących na krzesłach podwórkowych przed domami, dzieląc swoją obudowę, kolego, z jednym jeszcze jedno, jednocześnie urocze zbłąkane psy wędrowały po ulicach w przeglądaniu zainteresowań nas).

Na ulicach natknęliśmy się również na teatralny występ w parku, a także tancerzy Candombe. Piliśmy piwa nad rzeką, badaliśmy port, siedzieliśmy na placu i pochłonęliśmy wyjątkową atmosferę.

Taniec Candombe został odkryty wokół Urugwaju w sezonie karnawałowym. Taniec i perkusja pochodzą z czasów afrykańskiego niewolnictwa.

Jedynymi prawdziwymi „miejscami” w Colonia są niektóre muzea, stary kamienny most, a także ściana, latarnia morska, a także kościół.

Latarnia morska przykuła naszą uwagę, a także dokonaliśmy metody do wystającego z ziemi białego filaru. Río de la Plata była kluczową rzeką do transportu towarów, jednak wiele statków rozbiło się – niektóre ze złotem i srebrem na pokładzie. Tak więc w 1855 r. Podjęto decyzję, że opracowana zostanie latarnia morska, aby zapobiec tej kwestii, a także w 1857 r. LiGhthouse po raz pierwszy włączył światło.

Latarnia morska w kolonii rozwinęła się na ruinach klasztoru
Chociaż fascynujące miejsce, a także fantastyczny punkt obserwacyjny nad rzeką, a także miasto, odkryliśmy najbardziej wyjątkowy aspekt, który jest miejscem samej latarni morskiej. Został osadzony na rozpadających się ruinach klasztoru San Francisco, który sięga XVII wieku. Widoki ze szczytu latarni morskiej, a także bryza były fantastyczne.

Zejdzieliśmy po krętych schodach latarni morskiej i pojawili się na wąskiej, brukowanej ulicy. Zauważając nienormalnie małe drzwi z nieco wskazującym nad wejściem zatytułowanym „Buen Suspiro”, podjęliśmy decyzję o sprawdzeniu ich sprawdzania.

To [okazało się] białą winiarnią!

Zakręcanie z małymi drzwiami do Białej Wine Bar Buen Suspiro

Pochodząc z Buenos Aires, gdzie mieliśmy kochany sklep z białym winem Lo de Joaquin, nie byliśmy pewni, co odkryjemy pod względem czerwonego białego wina w Urugwaju. Okazuje się jednak, że hodują tu winogrona o nazwie Tannat, o którym nigdy wcześniej nie słyszeliśmy. To czerwone winogron ma grubą skórę, a także tworzy solidne, pełne wina… podczas kolorowania zębów i języka fioletowego.

Kiedy usłyszeliśmy o tym winogronie, zrozumieliśmy, że musimy spróbować.

Zanurzając się, aby zapobiec uderzeniu w drzwi w drzwi, weszliśmy do baru. Było słabo oświetlone, miało wyjątkowo niskie sufity ze starymi drewnianymi wiązkami, a także półkami pełnymi mięs, serów i win.

To było nasze miejsce!

Kelner zasugerował Gran Reserva Maderos 2011 Tannat, który po raz pierwszy tannat winogrop uderzył w nasze usta… ale nie byłoby to ostatnie.

Buen Sulpiro to fantastyczna biała winiarnia! Jeśli masz szansę, udaj się tam

Z talerzem normalnego sera regionalnego, a także mięsa, a także butelką garbnika, z przyjemnością czerpaliśmy przyjemność z naszej ostatniej nocy w kolonii w słabo oświetlonej piwnicy.

Nie zajmuje nam wiele, aby Jive z miejscem docelowym. Wymagamy tylko dobre klimat, różnorodne restauracje, kawiarnie, a także bary, niektóre fascynujące witryny wrzucone, a także oczywiście przyjaznych ludzi. Być może nie zawsze lubiliśmy nasz czas spędzony w Buenos Aires, jednak przekraczanie rzeki do Colonia naprawdę podniosło nasze duchy podróży, a także po trzech dniach, byliśmy zachwyceni, aby nadepnąć, a także sprawdzić nieco więcej Urugwaju.

Sprawdź nasze wideo z Colonia tutaj:

Wskazówki dotyczące podróży:

Istnieje wiele promów przemieszczających się między Buenos Aires, a także Colonia. Zarezerwowaliśmy z Seacat Colonia, a bilety to 550 Urugwaj Pesos każdy (19,40 USD). Podróż trwała tylko około godziny.

Taksówki z portu do starego miasta wydatków 100 pesos (3,50 USD).

Zatrzymaliśmy się w Posada del Flor, a także naprawdę mi się podobało. Uwzględniono śniadanie, a także kawę w połowie dnia, a także przekąskę. Na dachu jest naprawdę ładne, przestrzenie są czyste, jak i wygodne, bezpłatne rowery, a także miejsce było świetne. Zapłaciliśmy 106 USD / noc w weekend w sezonie, to zwykle około 70 USD / noc w ciągu tygodnia.

Jeśli zapłacisz za granicą kartę kredytową w Urugwaju, a nie gotówką, otrzymasz 22% zniżki na koszty żywności, a także alkohol w restauracjach, a także wypożyczalnia pojazdów! Ponadto przestrzenie hotelowe są wolne od podatku. Tak więc, płacąc za rachunek za restaurację, zapłać kartą oceny kredytowej, a koszt zostaną zminimalizowane o 22% (czyli podatek) – nie jest to bezbudka.

Istnieje kilka firm autobusowych, które podróżują z Colonia do Montevideo. Idź do terminala dzień wcześniej, a także kup bilet. Poszliśmy z Turilem, a koszt wynosił 354 pesos (12,50 USD) / bilet. Podróż trwała 2,5 godziny.

W przypadku wspaniałych restauracji sprawdź Out Cafe La Tasa de Te, Biała Wine Bar Buen Sulpiro, a także Que lo Pario Mendieta.

Lubię to? Przypiąć! ?

Oświadczenie: Kozy w drodze jest partnerem Amazon, a także podmiot stowarzyszony dla niektórych innych sprzedawców detalicznych. Wskazuje to, że tworzymy prowizje, jeśli klikniesz linki na naszym blogu, a także kupujesz od tych sprzedawców.