Niech rozpoczną się igrzyska: nowy sposób na doświadczenie Entertainment Rozpoczynają się warsztaty wideo, japońskie uczta i Sydney Fashion Week

Rozpoczynają się warsztaty wideo, japońskie uczta i Sydney Fashion Week

, bardzo trudno mi jest zapoznać się z faktem, że następnym razem, gdy napiszę naszą edycję IG, będziemy na innej półkuli.

Pani Romance i ja wracamy do Wielkiej Brytanii na kilka miesięcy… jutro! Minęło tak długo, biorąc pod uwagę, że oboje wróciliśmy, a także mamy plany podróży w Europie, które musimy włożyć do gry.

I-jakby potrzebowała w tym o wiele więcej pomocy-pani R wybiera także tygodniowy kurs fotografii funkcjonalnej, aby nauczyć się strzelać. Myślę, że potrzebuję tego o wiele bardziej niż ona!

To będzie najdłuższa podróż, jaką razem zgromadziliśmy, biorąc pod uwagę, że po raz pierwszy osiedliliśmy się w Australii dawno temu. Oboje jesteśmy naprawdę zachwyceni, ale jednocześnie istnieje trochę obaw w powietrzu.

W końcu muszę wykonać pracę.

Mamy nadzieję, że czerpiesz przyjemność z tej edycji IG. Dostałem kilka świetnych pomysłów na sydney Eats and Drinks oraz fantastyczne wskazówki do kręcenia lepszego wideo.

Twoje zdrowie

Jim i Christina x

Nie sądzę, aby kiedykolwiek był czas, w którym widok tego mostu staje się nudny lub mniej ładny. Chyba że to malujesz. Najwyraźniej, zanim malarze dotarli do końca mostu, czas wrócić na start i wyłamać nowe pędzle! To niekończąca się praca!

Jestem wystarczająco zachwycony, po prostu ciesząc się za nim słońce.

Dzisiaj jesteśmy w ratuszu w Sydney, ucząc się o kręceniu wideo w ramach Festiwalu Photo. Otrzymujemy całodniową lekcję z doskonałych kamer Michaela Skovranova i Olympus z mieszanką teorii i funkcjonalnego uczenia się. Nie mogę się doczekać, aby lepiej poznać moją kamerę Olympus.

Jesteśmy na zewnątrz, przygotowując się do praktyki niektórych umiejętności, które nauczył nas Michaela. Mamy również przy sobie nasze ściągniki, które zawierają niewiele samorodków informacyjnych, takich jak:

– Użyj kamery z funkcjami wideo FullHD
– Użyj karty pamięci klasy 10 (jest na nich zapisana) lub szybciej do wideo. Cokolwiek wolniejsze niż 10 nie będzie w stanie nadążyć za danymi z aparatu.
– W przypadku normalnego materiału ustawiaj krzywkę na 25 klatek na sekundę (1/50 sekundy)
– W przypadku zwolnionego ruchu ustaw go na 50 klatek na sekundę (1/100 sekundy). Jest to najlepsze dla do połowy prędkości wolno-mo.
– ISO do wideo – Użyj 160, 320 lub 640.

Jest o wiele więcej do kręcenia wideo niż Stills, ale kiedy to dobrze, założę się, że wygląda to niesamowicie!

Tak dobrze jest móc ćwiczyć umiejętności z pewną pomocą profesjonalisty. Poza tym wszyscy ludzie w klasie są entuzjastami i mają też inne fantastyczne umiejętności. Dzielenie się wiedzą w grupie jest fascynujące.

Wierzcie lub nie, jest to kamera pełnowymiarowa. To kamera bezlusterkowa OM-D E-M1 Olympus i jest w rzeczywistości większa niż pani Romance. To piękny zestaw – niestety, moje zmutowane dłonie sprawiają, że wygląda jak zabawka.

Dzisiaj gramy w ręczne ustawienia naszych kamer, co jest naprawdę trudne. Skupienie, równowaga biała i ekspozycja idealne, jednocześnie utrzymując nieruchomość krzywki i utrzymanie kąta to trochę zranienia głowy!

Ale myślę, że mamy dobry materiał na szybki film zza kulis:

Post Udostępniony przez Mr & Mrs Romance (@mrandmrsromance) 13 maja 2017 o 17:19 PDT

Zredagowałem to razem w około 25 minut na Imovie – myślę, że całkiem dobrze się połączyło.

Tego wieczoru – tuż po warsztatach wideo Olympus – jesteśmy w Surry Hills na obiad z naszymi bardzo dobrymi przyjaciółmi. Stevie i Mel z Stevie English Hair oraz Paul i Ewelina z Refily to niesamowici ludzie. Spotykamy się, kiedy tylko możemy.

To stało się trochę rutynowe, aby spotkać się w japońskiej restauracji Suzuya na Devonshire Street. To prawdziwy klejnot i zaskakująco tani. I nalewają swoje piwo, jakby to lody!

Jeśli masz szansę przyjechać do Suzuya, upewnij się, że kupujesz miso bakłażana, jeśli nic więcej. To niesamowite!

Dziś pani Romance powraca na scenie dnia otwarcia tygodnia mody w Sydney. Corocznie MBFWA stawia niezwykły program. Miałem szczęście być w Mediolanie, kiedy Mercedes Benz Fashion Week był we Włoszech. To po prostu fascynujące.

Muszę tylko zobaczyć przedstawienie domu. Pani Romance – w jej romansie włosów – informuje zza kulis, co byłoby nawet o wiele bardziej interesujące.

Dziś wieczorem pani Romance jest w mieście beze mnie. Spotyka się z naszym uroczym partnerem Stacey. Są w innym ukrytym klejnotach Sydney: Hacienda Bar.

Ten bar wygląda na okrągłym nabrzeże z fantastycznymi widokami nad portem i mostem. Niewiele osób wie o tym miejscu, mimo że znajduje się w jednej z najbardziej ruchliwych części miasta. Sprawdź to, aby uzyskać świetne koktajle, jedzenie i – oczywiście – widoki!

Mieszkam w Sydney od 17 lat – i urodziła się tutaj pani Romance, więc była w Sydney nieznacznie – ale żadne z nas nie nudzi się sprawdzania tego miasta, kiedy to wygląda.

Dziś rano zjemy śniadanie z naszym wspaniałym przyjacielem Tash w EUFORIkawiarnia w Balmain. Ona i pani Romance wybrali wegetariańskie śniadanie – myślę, że z powodu Halloumi!

Poszedłem po Blata, ponieważ boczek, sałata, awokado i pomidor są… cóż, po prostu jest.

Podsumowanie podróży w tym tygodniu

Każdego tygodnia cofamy się w czasie nad niektórymi z naszych ukochanych miejsc podróży przy użyciu nigdy wcześniej nie widzianych zdjęć naszych podróży. Tutaj patrzyliśmy wstecz w tym tygodniu.

Gaya Island – największa wyspa u wybrzeży Kota Kinabalu w Sabah, Borneo Malezji – to piękne miejsce. Jest tu kilka miejsc na pobyt, ale Gaya Island Resort musi być najlepszy.

Założyli nawet piękny piknik plażowy, aby z przyjemnością wykorzystywać romans. To część naszego szybkiego planu podróży Sabah tutaj.

Również w Gaya Island Resort znajduje się ich spa, w którym myślę, że znalazłem Nirvanę. Masaż, który tu miałem, był ponad wszystko. otoczony dźwiękami lasów deszczowych, czystym powietrzem i najlepszą temperaturą tropikalną oraz naprawdę wyjątkowym zabiegiem masażu. Rozkosz.

Sprawdź, co jeszcze zrobiliśmy z Borneo z naszym podstawowym przewodnikiem po Sabah.

Naprawdę przygotowujemy się do naszej podróży do Europy! Odkrywanie tego, co trzeba być dużym angielskim przedmieniem Sydney – Balmain East – znaleźliśmy ten stary kościół. Nie mogę się doczekać, aby wkrótce zobaczyć o wiele więcej architektury!

Pani Romance ponownie zwiększa swoje umiejętności fotografowania drzwi. Jest to motyw, który przeglądała wszystkie swoje zdjęcia z podróży i jest jednym z naszych ukochanych pomysłów na poprawę fotografii podróży.

Obejrzyj to miejsce na (znacznie większy) post na wszystkie nasze pomysły na fotografię, aby przenieść swoje przybycia na wyższy poziom.

Mamy nadzieję, że czerpałeś przyjemność z edycji IG w tym tygodniu. Do zobaczenia wkrótce.