Niech rozpoczną się igrzyska: nowy sposób na doświadczenie Uncategorized Elephant Mountain: W przeglądaniu najlepszego widoku w Tajpej na Tajwanie

Elephant Mountain: W przeglądaniu najlepszego widoku w Tajpej na Tajwanie

Wystąpił tylko dwa kroki, aby poślizgnąć się, a także zranić (i praktycznie złamać) kostkę. Myśląc o tym, ile czasu zajęło mi odkrycie tego miejsca, absolutnie zidentyfikowałem się z wspinaczką. Nieważne, że utykałem z bólu – mój niezdarny tyłek niech jest przeklęty – to był mój ostatni wieczór na Tajwanie. Nic nie powstrzymało mnie od uczynienia go niezapomnianym.

To był mój drugi raz w Taipei. Zaledwie trzy miesiące wcześniej miałem harmonogram, który podąży następny podróżnik, w tym wskoczenie do najszybszej podróży na windę mojego życia do zawrotnego obserwatorium, który usiadł na Tajpej 101. Podczas gdy miałem czas akademicki w drugim najwyższym budynku na świecie, i Nie udało się odkryć jakiegokolwiek fantastycznego widoku miasta. Jasne, widok z góry był świetny, jednak czułem się zimno, odległy, a także zastraszony. O dziwo, patrzenie w dół było znacznie bardziej przerażające niż zabawne. Zbliżanie się, a także osobiste z Taipei 101 było chwilą dla Keeps, jednak gdy dotyczy zapierającej dech w piersiach scenerii, byłem konkretny gdzieś dostępny, ukrywa coś lepszego.

Szybkie przeglądanie Google dla najlepszego widoku w Taipei poprowadziło mnie do podstawy Góry Elephant. Podobnie Xiangshan (象山), a także szlak turystyczny Nangang District, Elephant Mountain znajduje się obok dzielnicy zakupowej Xinyi. Znalezienie nie było trudne. Odwiedzający pochodzący z Tajpej 101 mogą do niego dotrzeć po 15-20 minut spokojnym spacerowaniu. Po drodze jest również wiele wskazań. Ponieważ jednak desperacko jesteśmy głupi, a także wyzwaniem geograficznie, zajęło mi to ponad godzinę.

Mieliśmy znacznie więcej niż mój udział w zgubieniu. Rozumiesz dokładnie, jak ludzie zawsze mówią: „W razie wątpliwości są zgodne z tłumem?” Cóż, właśnie to zrobiliśmy. Jednak najwyraźniej tłum nie był związany z górą Elephant. Podobnie nie rozpoznaliśmy, że wejście na ścieżkę było schowane w parku. (Oczywiście, tak było!), A kiedy to odkryliśmy, nie rozpoznaliśmy, że już patrzyliśmy na początek szlaku. Najprawdopodobniej wyglądaliśmy okropnie zdezorientowani, gdy podeszła do nas dama, a także zapytała, dokąd zmierzamy. Podziękuj niebiosa dla pięknych mieszkańców Tajpej.

Stwierdzają, że najlepszy czas na podróż tutaj jest późne popołudnie, umożliwiając turysty osiągnięcia szczytu, a także docenienie widoku w ciągu dnia, o zachodzie słońca, a także o zmroku. Słońce wciąż świeciło jasno, kiedy opuściliśmy Tajpej 101, jednak było już ciemno, kiedy odkryliśmy schodkowy szlak. Dwa kroki, poślizgnąłem się, a także praktycznie złamałem kostkę. Ten pogląd o wiele lepiej byłby tego wart, mruknąłem pomiędzy westchnieniem wyczerpania i bólu. Na szczęście po drodze było wiele punktów spoczynkowych. Ławki można odkryć na całym szlaku, a także punkty wyglądu na ścieżkę.

To ja, utykając moją metodę na szczyt.

Spodziewałem się wspinania się z hordą turystów, jednak byłem mile zaskoczony, że jestem sam. Kilka razy mijał mnie jogger, jednak byłem praktycznie sam. Schody były wąskie, a także pomimo przesłania lampy oświetlania drogi, były nieco słabe. Jednak nic niebezpiecznego. Około 20 minut później odkryliśmy się pomiędzy ogromnymi wandalizowanymi głazami, które zaznaczają najlepszy punkt widzenia. Dwóch profesjonalnych fotografów siedziało wygodnie, robiąc najlepsze strzały. Kiedy skończyły, zorganizowałem się, aby dostać się na skałę, aby zrobić zdjęcie, jednak moja boląca stopa uniemożliwiła.

Jednak pomimo pulsującego bólu, a także serii godnych pożałowania wydarzeń, które pojawiły się przed tym, był to moment, o którym nadal wyraźnie pamiętam z wielkiego powodu. To był najlepszy widok w mieście. Jako to było kurwa, warte.

Widok z Góry Elephant
Jak dostać się do Elephant Mountain:

Ze stacji MRT Xiangshan (象山) weź wyjście 2, a także spaceruj wzdłuż parku. Kiedy trafisz na koniec drogi, skręć w lewo, a także kontynuuj, aż odkryjesz początek szlaku. Poszukaj schodów z nadrzutem łuku.

Z Tajpej 101 idź wzdłuż Xinyi Road (信義路), aż dotrzesz do stacji MRT Xiangshan. Stamtąd przestrzega powyższych wskazówek.

Gdzie się zatrzymać: Hotele Tajpei

Więcej sugestii na YouTube ⬇️⬇️⬇️

Powiązane posty:

Tianmen Mountain Cable Television Car, Chiny: Najpiękniejsza podróż mojego życia

Muzeum Pałacu Narodowego na Tajpej na Tajwanie

Tajpej 101: Osiągnięcie nowych wyżyn na Tajwanie

Zmiana strażników w świątyni męczenników, Tajpej, Tajwan

Ubirr Rock Art Walk w Kakadu National Park, Australia

Na zdjęciach: Świątynia Dalongdong Baoan w nocy na Tajpej na Tajwanie

TAIPEI TAIWAN Travel Guide z harmonogramem planu budżetowego

Tajpei do Taichung autobusem i pociągiem: From Downtown Taipei & Taoyuan Airport