Niech rozpoczną się igrzyska: nowy sposób na doświadczenie Uncategorized Wspomnienia z Byron Bay – i bardzo rozczarowujący burger

Wspomnienia z Byron Bay – i bardzo rozczarowujący burger

Więc sierpień, proszę bardzo! Kolejny krok bliżej Bożego Narodzenia, co jest zniechęcającą, ale zabawną myślą. Chyba że nienawidzisz Bożego Narodzenia, w takim przypadku przepraszam za przypomnienie.

Od czasu ostatniego rozmowy, mnóstwo trwa tutaj w HQ Romance… chociaż wiele z nich było za kulisami, o których prawdopodobnie nie dałbyś wiele małp. I to jest w porządku. Zrobiliśmy jednak dużo planowania i sformalizujemy nasz najważniejszy plan podróży, co jest niesamowite.

Jesteśmy naprawdę zachwyceni tego następnego, ponieważ będziemy współpracować z tablicą turystyczną, aby porozmawiać o Sabah. Teraz, jeśli nie słyszałeś o Sabah lub nie jesteś absolutnie pewien, gdzie to jest, to jest w porządku. To dość odległe – w rzeczywistości jest to część Borneo w Indonezji. Jest jednak właścicielem Malezji, co jest trochę mylące.

W każdym razie jest to oszałamiająca część świata z tego, co widzieliśmy w naszych badaniach, i jesteśmy naprawdę zachwyceni, mówiąc o tym wiele więcej. Ciesz się tą przestrzenią, ponieważ nastąpi to pod koniec miesiąca.

W międzyczasie bunkierowaliśmy tutaj w Sydney pod tym, co było kolejnym raczej zamarzającym i mokrym tygodniem. Wiele rzeczy wewnętrznych i marzeń o naszym czasie w Byron Bay w zeszły weekend. Pani Romance opublikowała również swoje najważniejsze wideo z romansem do włosów w swoim poście o prawidłowym użyciu różdżek zwijania włosów. Ma także jej najważniejsze wideo z romansu włosów, które zredagowałem. Na końcu udało mi się zakraść w całkiem niezłych blokatach, więc upewnij się, że cieszysz się w ostatniej chwili!

Oto link do filmu.

A oto nasza najbardziej obecna edycja IG! Ciesz się i mamy nadzieję, że masz przed sobą wspaniały tydzień!

Basen w naszym hotelu w Byron Bay jest naprawdę niesamowity. Jest to znaczny basen lagunowy z mostami, leżakami, wiszącym hamakiem krzesełka-to marzenie, szczególnie w upalne dni. Nie mogę uwierzyć, że to miejsce – elementy Byron – było otwarte, biorąc pod uwagę tylko luty tego roku.

Istnieje wiele planów na to miejsce na następnym etapie rozwoju, a jeśli będą kontynuować sposób, w jaki zaczęli, mam wrażenie, że Byron będzie absolutną gwiazdą na wybrzeżu Byrona.

Uwielbiam schody idące do baru w barze balkonowym i Oyster Co. Idealny w samym sercu Byron Bay Town, ten bar i restauracja dowodzą jednymi z najlepszych obserwujących ludzi punktów widokowych! Idealnie jesteś na rogu dwóch najbardziej ruchliwych ulic.

Jest jednak kilka rzeczy, które mogłyby odwrócić uwagę od oglądania ludzi. Jedzenie i napoje są niesamowite.

Naprawdę uwielbiamy również ostatnie uzupełnienia, które Balkon dokonał. Są na punkcie i sprawiają, że jest to naprawdę najlepsze miejsce w mieście, aby przyjechać na posiłek lub napoje.

Nasz obiad na balkonie rozpoczął się tak, jak powinien każdy posiłek: z tuzinem najlepszych ostryg Sydney Rock, jakie można znaleźć. Sean Connolly, szef kuchni, przyniósł ze sobą ze swojego Sydney, prześladując Morrison jego zamiłowanie do ostryg najwyższej klasy i szeregu innych potraw, które bardzo nam się podobało.

Nasz ostatni wieczór w Byron Bay. Cóż za wspaniałe miejsce, aby uciec przed zimą w Sydney. Mieliśmy najlepszy czas – i elementy Byrona oraz wszystkie udogodnienia i jedzenie, które tu mają (Pasję i Osprey Spa, sprawdzamy!), Nie wspominając o oszałamiającej i prywatnej plaży Bolegle na naszej progu Naprawdę w pełni wykorzystać to, co ma do zaoferowania ta społeczność północnej Nowej Południowej Walii.

Nasz ostatni wschód słońca w Byron Bay i co za sposób, aby to zobaczyć. Jesteśmy na szczycie Przylądka, który reprezentuje wielki punkt Easterly Australia. To wczesny początek, ale warto.

Niesamowici ludzie z wydarzeń z dzikiej kozy, tak nazwane z powodu stada kóz, które od lat wędrują po tym odrobinie wybrzeża, organizują jedno z najbardziej niezwykłych doświadczeń, jakie mieliśmy.

Ich tosty The Sun Experience jest absolutnie niesamowite: luksusowe, romantyczne i absolutnie wyjątkowe. Spotkałeś się przed świtem przy bramie latarni morskiej, a następnie powitałeś (bardzo ważną) kawą i kocami. Jesteś zatem bezpłatny, aby być pierwszym w Australii (i prawie światem), aby zobaczyć słońce, aby rozpocząć dzień.

Następnie zabrałeś się do kawiarni w prywatnej sekcji, w której czerpiesz przyjemność z niesamowitego, specjalnie przygotowanego śniadania. Mieliśmy szczęście zobaczyć humpback wieloryby – matkę i cielę – grają w wodach Przylądka, gdy szli na północ podczas corocznej migracji.

Matka uczyła swojego łydki, jak naruszyć, uderzać ogonem i robić fale piersiowe, co jest nie tylko rzadkie, ale wyjątkowo upokarzające.

A oto część naszego śniadania. Jesteśmy w kawiarni, zanim będzie formalnie otwarta, więc wszystko jest dla nas gotowane. To bardzo wyjątkowa, bardzo romantyczna rzecz.

Śniadanie jest obfite i ocieplające, co jest najlepsze na ten mrożący poranek. Morokański motyw żywności dobrze działa z Czesaninem, że Byron rozwinął się przez lata… a kto nie lubi shakshouka?!

Jeśli jesteś tZnalezienie, aby znaleźć coś do zrobienia w Byron, co jest naprawdę niezapomniane, wyjątkowo romantyczne i doskonale wykonane, musisz sprawdzić toast z GOAT Events.

Kolejna (również bardzo ważna) kawa z dzikimi koziami tuż po wschodzie słońca i śniadania!

Nasz ostatni przystanek, zanim wrócimy do domu, to Halcyon House w oszałamiającym plaży Cabarita, zaledwie 20 km na południe od granicy z Queensland. Odrestaurowany motel Surfer z lat 50., ten dekadencki ukryta plaża jest teraz najlepszym miejscem dla romantycznych ucieczek w jego 5-gwiazdkowym hotelu.

Na śniadanie, lunch lub miejsce na kolację nie znajdziesz lepiej wyglądającej restauracji niż papierowa Daisy Halcyon House. Każdy szczegół projektu został pomyślany, a kawiarnia po stronie basenu jest tak samo zręczna.

Jeśli chcesz zobaczyć, co jeszcze zrobiliśmy w Byron Bay, sprawdź zeszłotygodniową edycję IG, w której podzieliliśmy się znacznie więcej zdjęć z naszego niesamowitego czasu na wybrzeżu.

Wreszcie długo oczekiwany bardzo rozczarowujący burger. Zwykle nie jestem tym, który tak bardzo krytykuje hamburgery. W końcu podstawowa koncepcja skromnego burgera nie jest tak inspirująca. Mając to na uwadze, musi być dość cholernie straszne, aby być zrzędliwym około przeciętnego.

Ale doświadczenie, które moi kumple i ja mieliśmy w ten weekend na terenie krykieta w Sydney, ciesząc się Sydney Swans niszcząc Port Adelaide w AFL (to jest tak przerażające polityki australijskie), było tak przerażające, że prawie przyćmił znakomitą wygraną Swans.

Oczywiście i tak nie spodziewaliśmy się wiele od jedzenia na stadionie, ale było to poza normalnymi obrotowymi standardami australijscy i angielskiej fani sportu od pokoleń. Buczka była trochę śliska, pomidor miał piankową konsystencję i samą pasztecikę… no cóż, złożyliśmy dwa i dwa razem i opracowaliśmy jedyny sposób, w jaki mogli uciec, nazywając go burgerem Angusa.

Powiedzmy, że pozornie zbieg okoliczności słowa „burger Patty” i „Cow Patty” łączą tutaj. Z pewnością nie była to wołowina Angus, powiedzmy to w ten sposób. W rzeczywistości żarty, wątpimy, czy w ogóle było w nim mięso. Mój smakował niejasno z marchewki. I został złamany na pół w bułce. Niepoczytalność.

I to było w obszarze członków! Bóg wie, z czym znosi się ogólne miejsca siedzące. W każdym razie nie mam tego, co mam na to zrobić lub opuścić edycję IG w tym tygodniu na brutto, więc pozwolę ci kontynuować naszą aktualizację podróży, w której czekają ładne zdjęcia i przyjemne myśli!

Miłego tygodnia, a wkrótce znów porozmawiamy.

Podsumowanie podróży w tym tygodniu

Każdego tygodnia cofamy się w czasie nad niektórymi z naszych ukochanych miejsc podróży przy użyciu nigdy wcześniej nie widzianych zdjęć naszych podróży. Tutaj patrzyliśmy wstecz w tym tygodniu.

Jeśli ten strzał nie uosabia naszych wspomnień z Nowego Jorku, to nie wiem, co będzie. Statua Wolności – daleka od stawania się banałem – jest tak niesamowitym widokiem i reprezentuje tak wiele. I nie tylko dla Amerykanów – ta postać reprezentuje tak wiele, że zachodnie styl życia musi być wdzięczny.

Pani Romance zrobiła ten strzał o zachodzie słońca, gdy byliśmy na żeglarstwie, zwiedzając rzekę Hudson. To niesamowite doświadczenie, które musisz zrobić, gdy jesteś w Nowym Jorku. Oto o wiele więcej na temat tego, co zrobiliśmy, jak to zrobiliśmy i co musisz zrobić, aby to zrobić!

Icebergs na południowym końcu Bondi Beach jest jednym z tych miejsc, do których ludzie chodzą, gdy są w Bondi. Mieszkańcy, goście, wszyscy. Widok Australii jest bardzo popularny plażę z tym basenem na pierwszym planie, jest znany, ponieważ jest taki ładny.

Ale jest też klub, który serwuje drinki i jedzenie w rozsądnej cenie, o których wiele osób nie wie. Na górze znajduje się również restauracja lodowa, która jest niesamowita na specjalne okazje.

Wszystkie te pomysły są w ciągu 24 godzin w trasie Bondi Must-See.

Jednym z najładniejszych przedmieść Manhattanu jest West Village. To absolutnie ukochana pani Romance i jedna z moich, choć mam też słabość do wschodniej wioski. Te brązowe domy są tak znane, a łatwy styl i klasa West Village sprawiają, że to miejsce jest wyjątkowo pożądane. To i wszystkie gwiazdy filmowe mieszkają tutaj!

Zatrzymaliśmy się na tej ulicy, kiedy ostatnio byliśmy w Nowym Jorku – dzięki Airbnb – i tak naprawdę nie trwa długo, aby poczuć się, jakbyś tu mieszkał. Taka niesamowita część miasta.

W przypadku naszych innych pomysłów na Nowy Jork sprawdź nasz najwyższy przewodnik po raz pierwszy w Nowym Jorku. To stało się prawdziwą encyklopedię do tego, co robić, gdzie iść i jak zrobić w wielkim jabłku!

W Londynie nie ma wielu dni w roku, ale kiedy przychodzą, sprawia, że ​​to miasto wydaje się o wiele szczęśliwsze, jaśniejsze i bardziej przyjazne. Mam na myśli, że jest to samo dla każdego miasta, ale szczególnie dla Londynu.

To takie niesamowite miejsce i tak zrozumiałe, dlaczego ludzie, którzy przybywają do Wielkiej Brytanii, kończą w Londynie. Zastanawiamy się jednak, jak wielu ludzi mieszkających i pracujących tutaj widziało miasto w najlepszym wydaniu. Podobnie jak wiele miejsc (zwłaszcza jeśli chodzi o panią Romance), najlepszym sposobem na zobaczenie gdzieś jest równie wysokiemożliwe.

Aby w tym pomóc, oto nasza lista najlepszych sposobów zobaczenia Londynu z UP High!

Prowansja na południu Francji jest naprawdę magiczną częścią świata. Gdziekolwiek jest takie ładne. Ale koroną tej części Francji jest Riviera i St Tropez. Znany o wiele więcej ze swojej kultury jachtowej (jest tu mnóstwo pieniędzy), samo miasto jest naprawdę warte sprawdzenia. Pełne Laneways i Little Streets.

Aby uzyskać więcej ujęć tego oszałamiającego małego miasta, sprawdź nasze pocztówki ze St Tropez i 5 rzeczy, które musisz zrobić tutaj.

To jest to co mam na mysli. St Tropez jest pełen osobliwy. Każda ulica ma w tym coś ładnego, a nabrzeże jest oszałamiające. A jeśli chcesz dostać się do Riwiery Francuskiej z Włoch, nie jest to takie trudne! Oto nasz przewodnik po pociągów z Włoch do Francji.

Mamy nadzieję, że czerpałeś przyjemność z naszej edycji IG i podsumowanie podróży w tym tygodniu. Jeśli tak, to jest niesamowite. Jeśli nie, nie mów nikomu!

Daj nam znać, co się z tobą dzieje w zeszłym tygodniu. Chcielibyśmy cię usłyszeć. Porozmawiaj z nami za pomocą komentarzy poniżej!

Aha, i nie zapomnij zapisać się do naszego cotygodniowego biuletynu, który wysyłam w każdy piątek. Jest to podsumowanie artykułów tygodniowych oraz wiadomości o tym, co się z nami dzieje.

Damy również wyłączne powiadomienie o wszystkich konkursach, które prowadzimy lub rozdajmy gratisy.

Kliknij tutaj, aby otrzymać nasz biuletyn, a także nasz bezpłatny ebook na temat podróży.

Obrazy pana i pani Romance za pomocą Instagrama: @MRandmrsromance, @hairromance, @Christina.butcher – oczywiście konto Insta Mrs R i @angrybastard!